Οδοντιατρικός Σύλλογος Δωδεκανήσου: Η Στοματική Υγεία είναι Δικαίωμα – Ζητάμε Πολιτικές που την Εξασφαλίζουν
Η Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας (ΠΗΣΥ), που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Μαρτίου, αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία να τονιστεί ο καθοριστικός ρόλος της στοματικής υγείας στη συνολική υγεία ...

.gif)














